4 mei 2017 - Saintes, Frankrijk

Vandaag een rustdag. We zijn blijven staan op camping Au Fil De Le Eau. Rond de middag een bezoekje gebracht aan het stadje Saintes. Prachtig weer. Veel oude straatjes en wat historische gebouwen. Niets om erg van overstuur te raken. Nog een "bakkie" gedaan op een terrasje en toen weer terug naar de camper. Monique is gelukkig wat opgeknapt. Vanavond dodenherdenking volgen op TV. Zal vreemd zijn. De laatste 35 jaar bezocht ik de herdenking altijd op de Algemene begraafplaats in Koudekerk aan den Rijn. Morgenochtend gaan we verder richting het zuiden.

Uitzicht over de rivier La Charente  DrijvendRestaurant met uitzicht op de historische gebouwen.  Kathedraal Saint Pierre.  Kathedraal Saint Pierre.Rivier La Charente  Boog van Germanicus  Zomaar straatje in Saintes.  Eén van de vele straatjes met witte huizen in Saintes  Wapenwinkel.

1. Martina:
    4 mei 2017
    Wat leuk is dit zeg,nou ik blijf je volgen hoor beterschap voor moniek en veel plezier, mooie foto,s.
  2. Tjcl:
    4 mei 2017
    Kort maar krachtig. Maar leuk om te lezen en niet te hoeven schrijven. Ik mis wel weer onderschrift bij de foto's. Wat was er met Monique? Wees een beetje lief voor haar en gedraag je.
  3. Nel:
    5 mei 2017
    Fijn dat alles goed gaat bij jullie
    En het weer ook beter als hier .
    Leuk om jullie zo te volgen kan je boek van maken .
    Fijne reis
    Dikke knuffel
    Nel Mama
  4. Rijk:
    5 mei 2017
    Adriaan beterschap Monique .Wij vertrekken vandaag naar een bungalowpark in drenthe . dan kan ik niet meer reageren geen laptop. Maar blijf mij wel op de hoogte houden van jullie reis kan ik later bekijken op mijn pc Gr RIJK
  5. Nel:
    Gezellig .