Naam:
Foto’s:
438
Video’s:

Over ons

Wij zijn Adri(aan) en Monique en wonen in Capelle aan den IJssel. Op aanraden van een nicht en haar man (Joke en Wijnand) hebben wij begin 2014 een keer een camper gehuurd. Nadat wij met deze camper 14 dagen lang Europa hadden doorkruist, ontdekten wij hoe leuk het "camperen" was. Het is ons zelfs zo goed bevallen,dat wij half 2014 zelf een camper hebben gekocht. Dit is een Fiat Ducato 2.8 met Knaus opbouw uit 2003.

Inmiddels hebben wij met deze camper al heel wat kilometers afgelegd en mooie plaatsen bezocht.

Over onze reis

Route Nederland naar Biaritz FrankrijkTe volgen route Portugal

Inmiddels in de voorbereiding van onze eerste camperreis van dit jaar. Het ligt de bedoeling dat wij dat wij ongeveer 3 mei vertrekken voor een reis naar en door Portugal. Op de afbeeldingen is ongeveer de route die we rijden te zien. We zullen er hier en daar er zeker van afwijken. Dat ligt ook een beetje aan het weer.  Mogelijk plannen we ook Madrid in deze reis. Verder zien we wel, we hebben immers alles bij ons en we maken allebei graag kilometers.  Het is de eerste keer dat we op één van onze reizen een blog bij houden. We hopen dat het lukt en dat jullie er plezier aan beleven. Wij kijken in ieder geval naar de reis uit. Wanneer terug? Geen idee. Week of 8? Hopelijk gezond en veilig.

Bezochte landen

Wij hebben 9 landen (4%) bezocht:

Andorra, België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Polen, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk.