7 en 8 juni.

8 juni 2017 - Barreiros, Spanje

We staan nog steeds op camping Gaivota in Barreiros. De bedoeling was één dag. Waarom weet ik niet, er is niets in de buurt maar het is gewoon een gezellige camping. Vol rust, een prima plek en zo aan zee. We zullen hier zeker nog eens terugkomen.

Over gisteren, de 7e dus is weinig te melden. Een beetje een lummel dag. Wel een paar uur lekker naar het strand geweest.

Vandaag de 8 ste, na het opstaan en een "bakkie" eerst wat onderhoud gepleegd, schoongemaakt en het nodige gewassen. Alle draai en pieppunten ingespoten met siliconen spray, dus alles weer soepel. De ramen aann de binnen en buitenzijde gezeemd enz. Onderwijl luisterend naar Radio 5, de arbeidsvitaminen, Mieke Telkamp met Waarheen Waarvoor. Omdat we morgen vertrekken eerst ook nog de route voorbereid. Snel en tolwegen mijdend willen we richting Bilbao rijden. Schijnt een mooie maar zware route te zijn. Veel bergen. Niet vergeten te tanken, want weinig benzinestations onderweg.

Daarna nog ruim 3 uur  wezen wandelen. Nu alleen de andere kant op dan dinsdag. Heen weer langs het strand en terug weer over een prachtig pad, wat bovenop de rotsen vlak langs zee loopt. De heenweg hebben we eigenlijk iets te lang gemaakt. Dus terug weet u het wel. Totaal versleten, maar des te lekkerder dan je biertje en toastje. Dus zoals gezegd, morgen verder en de volgende keer hopelijk meer te melden. Voor deze 2 dagen laat ik het hier bij.

1. Marja:
    8 juni 2017
    Prachtige omgeving. Beetje jaloers mag wel in dit geval denk ik. Ja wat wil een mens nog meer........
    Fijne dagen nog xx
  2. Weijnand en Joke:
    8 juni 2017
    Lekker he, een plekje waar je gewoon heel relaxed staat, ook altijd fijn als de boel weer spik en span is. En deze vrouw op leeftijd heeft er vandaag tussen het schilderen door 30 km gelopen! !! Maar jullie hebben ook weer een flinke wandeling gemaakt, lekker hoor, en inderdaad, het biertje of het wijntje daarna smaakt wel extra lekker. Blijf genieten ♡♡
  3. Gerrit:
    8 juni 2017
    Mooie foto's, hebben jullie van de mosselen gegeten of waren ze te klein. Kun je verder nog wat vinden aan het strand wat eetbaar is. Goede reis verder en geniet, gelijk heb je dat je hoofdwegen links laat liggen.
    Groeten
  4. Nel:
    9 juni 2017
    Wat geweldig daar mooi jo
    Lekker geniet er van .
    Heel goede reis vandaag veel plezier
    Nel Mama .
  5. De hofjes:
    9 juni 2017
    Mooie foto's steeds weer! Misschien als wij 65 zijn....... komen we daar ook nog eens aan toe alweer op de terug reis , wat gaat de tijd toch snel! Blijf doorgaan met genieten! Xx