11 mei.

11 mei 2017 - Madrid, Spanje

Het filmpje van gisteren is te zien onder video's. Als je het blog opent zie je bovenaan staan: VERHALEN   FOTO,S  VIDEO'S  KAART  PROFIEL. Dat zijn afzonderlijke pagina's die je kan openen.

Vanmorgen zijn we omstreeks 10.45 uur van de camping in Burgos vertrokken. Eerst nog even terug gegaan naar de telefoonwinkel waar we gisteren een "internet simkaart van Lyca hadden gekocht voor de HUAWEI E5330. Dit is een apparaatje dat je kan gebruiken als router. Op het wifi signaal dat het apparaatje uitzendt, kan je dan met je telefoon, tablet en eventueel laptop op het internet. Overal en op ieder moment. https://www.mifiwinkel.nl/huaweie5330-mifi-hotspot Wij zijn er zeer tevreden over. Met een simkaart uit het land van waar je verblijft is dat natuurlijk veel goedkoper als je eigen bundel. Normaal hadden we altijd Orange. (2GB voor 20 euro) . Nu een Lyca dus. (6GB voor 19 euro) Orange werkte altijd direct. Nu voor de Lyca moesten er even wat instellingen veranderd worden. Vandaar. Inmiddels werkt het.

Hierna zijn met veranderlijk weer (via de tolweg) naar Madrid gereden. Daar kwamen wij omstreeks 15.45 uur aan op de camping El Escorial. http://www.campingelescorial.com/ Het is de bedoeling dat we hier 2 nachten, misschien 3 nachten verblijven, om Madrid een beetje te verkennen. Daarna naar Portugal. In Madrid is het een lang weekend voor de mensen. Waarom? Vandaag 260 km gereden

1. Martina:
    11 mei 2017
    Dat is dan een makkelijk apparaatje, wil ik ook nog wel eens heen,lijkt mij een prachtige stad.hoe is het weer momenteel daar,hier begint het mooie weer langzaam op gang te komen.ik kijk weer uit naar de foto,s groetjes weer fijne avond xxx
  2. Hans Dissel:
    11 mei 2017
    Zorg je wel dat je zondag op een terras zit aan een kouwe klets om te zien dat Feyenoord kampioen word ?
  3. Tjeerd:
    11 mei 2017
    Adriaan. Je mag toch wel wat uitgebreider schrijven over wat je ziet en beleeft. Je maakt je er wel een beetje met een jantje van Leiden vanaf.
    Bellen vanuit het buitenland doe ik altijd met TALK360. Ik bel b.v. naar en vanuit Texas voor @ 0,02 per minuut. Kan je niet voor tobben. En zo zijn er meer mogelijkheden. Verder hadden we hier vandaag mooi weer. En zaterdag krijg ik de beschikking van een nieuwe 2e hands auto. Peugeot 2008 SUV met 15.000 km op de teller. Groet Monique van me en geef haar een dikke zoen. Ze moet het tenslotte maar uithouden met jou. Respect. En hang je vlag zondag niet te vroeg op. De bal is rond. Tenminste, de meeste. Groet en blijf genieten.
  4. Nel:
    12 mei 2017
    Goedemorgen goed hoor van jullie ik heb ze wel gelezen hoor en ook bericht terug geschreven is zeker niet goed gegaan heel mooi daar en mooi weer dat moet lukken toch
    Heel mooi die foto.s
    Dikke knuffel voor jullie .
  5. Floris:
    12 mei 2017
    Mooie foto's en video, Adriaan !
    Goede en veilige reis samen