Dag 1 dinsdag 11 juli

11 juli 2017 - Ladenburg, Duitsland

Vanmorgen vroeg opgestaan. Eerst de camper verder ingeruimd en daarna vol goede moed naar het ziekenhuis voor de uitslagen van de onderzoeken van vorige week. Eerlijk gezegd viel dat niet mee. Men had wat gezien op mijn milt en mijn ontsteking waarde in mij bloed was iets verhoogd. Reden om op 26 juli een CT te laten maken. Zal ook wel weer goedkomen.

Daarna laatste dingetjes thuis gedaan. Hoofdschakelaar uit, gaskraan dicht en alarm ingeschakeld. Klaar om Jay op te halen. Hij stond met zijn zusje en zijn koffer al klaar. Hij moest natuurlijk voorin bij opa. Pech voor oma dus.  Eerst afgetankt, gasfles bij laten vullen en TomTom ingesteld op de camperplaats in Ladenburg Duitsland. 10.45 uur op de Van Brienenoordbrug. Nog een eerbiedige blik naar rechts en op naar Duitsland. Via Venlo verlieten we Nederland. Via de A61, A6 en A5 richting Ladenburg (in de buurt van Mannheim). Onderweg heel veel regen. Gelukkig geen noemenswaardig op onthoud. Precies 17.00 uur arriveerden we op de camperplaats.                                                                                                          https://nl.wikipedia.org/wiki/Ladenburg

Een prima keus. De bus stopt vlakbij. Morgen gaan we daar mee naar Heidelberg. https://nl.wikipedia.org/wiki/Heidelberg_(Duitsland)    Precies 500 km gereden.

1. Tjeerd:
    11 juli 2017
    Heidelberg is een mooie stad. Groet universiteit en bruggen over de Neckar. Geniet er van. Jullie neef Tjeerd
  2. Jaap:
    11 juli 2017
    Maak er wat moois van. Verwen de kleinjes en bij terugkomst op de Brienoordbrug effe naar links kijken. Ik zal naar je zwaaien. Gr. Jaap
  3. Martina:
    12 juli 2017
    O wat leuk en wat zal jay het naar zijn zin hebben, gezellig voorin bij opa pech oma veel plezie.
  4. Ingrid:
    12 juli 2017
    Heel veel plezier met je kleinkinderen houd je lekker jong. Gr
  5. Marijke:
    12 juli 2017
    Geniet van het samen zijn met de kleinkinderen opa en oma en maak er iets moois van en veel plezier.Gr.Marijke.
  6. Ferry:
    12 juli 2017
    Gezellig niet de kleinkinderen! Geniet ervan!
  7. Marja:
    12 juli 2017
    Heel veel plezier. Jay had er zin in hoor. Hij zal zeker met mooie verhalen thuiskomen
  8. Rijk:
    12 juli 2017
    Leuk om jullie reisverhaal weer te lezen, ik zal 26 juli voor je duimen.
    Groet aan allemaal
  9. Tamara:
    13 juli 2017
    Wat een mooie foto's krijg ik van Jay-rinzho,prachtige omgeving staan jullie.
    Heel veel plezier nog met elkaar xx
  10. Nel:
    14 juli 2017
    Hallo
    Alles goed nou hier veel regen helemaal niets aan
    en jullie mooi weer ?
    Willen tegen Jay zeggen dat ik de bal hebt gekocht voor zijn rapport
    hij wilde hem zo graag net als zijn neef Lieve gr Nel Mama .
  11. Adriaan en Monique:
    14 juli 2017
    Bedankt Mamma Nel. Hij is er blij mee.