Dag 1. 1 mei 2017

1 mei 2017 - Zundert, Nederland

Vanmorgen eindelijk vertrokken voor onze camperreis naar Portugal. Tamara na de brand alles weer redelijk op orde, onze eigen huis op orde, Netflix en Foxsport opgezegd. De gaskraan dicht , stoppen eruit. Alarm aan, deur op het nachtslot. Wegwezen. Precies 12.00 verlieten we Capelle aan den IJssel met redelijk weer. Eerst ff richting Biddinghuizen (lekker op de route) en daarna Biaritz (Frankrijk) op de TomTom ingesteld. Dat is eigenlijk onze startplaats voor deze reis. Onderweg werden we door familie en vrienden nog een goeie reis gewenst. Inmiddels is het gaan regenen. Onderweg, langs de A28, nog wat gegeten, gedronken en alles nog een keer nagelopen. Na diverse files waren we het omstreeks 18.00 uur zat. Via de NKC app. een camperplaats gezocht. We vonden in prima plaats in Zundert, waar inmiddels ook de zon scheen. Lekker rustig van alle gemakken voorzien. Gerund door een zeer enthousiaste oude baas van 75. Als liefhebberij doet hij ook oude tweewielers, voornamelijk scooters restaureren. Ook heeft hij een museum(pje), waar hij ons na aankomst direct alles liet zien. Inmiddels staan we "gesteld" en werkt alles. Voor vandaag houden we het hier ff bij.Ingang camperplaats "Mardijk Hoeve" Camperplaats Zundert         Camperplaats Lailly en Val    Camperplaats Zundert    Camperplaats Zundert

1. De hofjes:
    1 mei 2017
    Het belangrijkste is de vakantie is begonnen! Nu dus alleen maar gaan genieten!
  2. Tjcl:
    1 mei 2017
    Ik heb alle vier de fotos goed doorgekregen. Alleen staat er geen onderschrift bij wat het is of inhoud. Voor deze fotos niet belangrijk maar volgende wel. Als lezer wil je graag weten wat het is. Verder wensen wij, Jeannette en ik jullie een heel fijne en geslaagde vakantie toe in gezondheid en geluk.
  3. Adriaan en Monique:
    Ga mijn best doen neef. Alle begin is moeilijk. Groeten
  4. Rijk:
    2 mei 2017
    Adriaan en Monique fijne trip met de camper, alleen we zullen je missen in Rotterdam als je club kampioen wordt
  5. Adriaan en Monique:
    2 mei 2017
    Dank je. Wij volgen het wel op TV. Hebben de vlag bij ons. Groeten van hier.
  6. Jaap en Adrie:
    2 mei 2017
    Leuk om zo met jullie mee te reizen. Maak er een mooie trip van!
    Wij kijken uit naar jullie volgende bericht.