22 mei.

22 mei 2017 - Lagos, Portugal

Vandaag eigenlijk weinig te melden. Vanmorgen lopende naar het stadje gegaan. We hebben daar toen tickets gekocht voor een rondvaart langs de grotten van 3 uur. Prachtig weer. Rustig zeetje. Wel vermoeiend, vooral na de paar biertjes na aankomst. Daarom ook maar een taxi terug naar de camper genomen.  Laat het daarom alleen bij de foto's. Morgen gaan we verder. Eerst naar Sagres, het uiterste Zuid-Westelijke puntje van Portugal. Daarna  zien we wel. Niets moet alles mag.

Rondvaart langs de grotten Lagos (10) Rondvaart langs de grotten Lagos (1) Rondvaart langs de grotten Lagos (9) Rondvaart langs de grotten Lagos (8) Rondvaart langs de grotten Lagos (7)Rondvaart langs de grotten Lagos (6) Rondvaart langs de grotten Lagos (5) Rondvaart langs de grotten Lagos (4) Rondvaart langs de grotten Lagos (3) Rondvaart langs de grotten Lagos (2)

1. Tjeerd:
    22 mei 2017
    Doe toch eens rustig aan mensen. Geniet van land, water enz. Zit toch niet ieder moment weer achter dat rad. Maar geniet in ieder geval.
  2. Nel:
    23 mei 2017
    Goedemorgen
    Ziet er toch geweldig uit foto.s spreken voor zich zelf .
    Fijne dag .
    Knuffel .
  3. Martina:
    23 mei 2017
    Nou toch een prachtig tochtje gemaakt is ook wel eens lekker een rustig dagje.