Inmiddels 16 juli

16 juli 2017 - Titisee-Neustadt, Duitsland

Beste volgers de rest van mijn reisverhaal blijf ik jullie hele es schuldig. Ik heb al zoveel ergernis gehad van de verbindingen die hier niet lukken. Bomen en bergen soms niet eens telefoon en Internet verbinding. Ook overal slecht werkende Wifi. Mocht het onverwachts toch ergens lukken zal ik nog een poging wagen. Aantekeningen en foto's blijf ik maken. We hebben het nog steeds prima naar ons zin. Leuke dingen gedaan en hebben redelijk weer. Staan inmiddels aan de Titisee. Sorry maar het is niet anders.

1. Tamara:
    16 juli 2017
    Jammer,maar gelukkig heb ik mijn eigen verslaggever als er wifi is. Prachtige foto's heeft Jay-rinzho mij gestuurd de afgelopen dagen. Jammer dat ik ze hier niet kan plaatsen. Fijne dagen nog xxx
  2. Tjeerd:
    17 juli 2017
    Hallo Globetrotters. Jammer dat WIFI niet geeft wat je wil. Maar het is bekend in Duitsland. Gebieden met dunne bevolking zijn daar vaak slecht te bereiken ofwel hebben een slechte verbinding. Maakt niet uit. Jullie genieten en dat is het belangrijkste. Maak er verder ook wat moois van. Tjeerd
  3. De hofjes:
    17 juli 2017
    Jay houdt ons op de hoogte via FB! Veel plezier nog!